فروش اینترنتی گوسفند زنده نمونه

فروش اینترنتی گوسفند

فروش اینترنتی گوسفند زنده نمونه

فروش اینترنتی گوسفند


بازاریابی اینترنتی
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور ترکیه
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور آنتالیا
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

قیمت بلیط هواپیما
بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی
www.Trip.ir

خرید گوسفند زنده
خرید و فروش گوسفند زنده
www.alivesheep.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

آیا قصد خرید یک گوسفند زنده برای قربانی کردن دارید؟ آیا نمیدانید که گوسفند را باید به چه قیمتی خرید کنید و نسبت به نکات مهم خرید گوسفند زنده قربانی در عید قربان 1400 اطلاعات کافی را ندارید؟ ما در این متن برای شما نکات مهم خرید گوسفند زنده قربانی در عید قربان 1400

به صورت کامل به همراه قیمت خرید گوسفند زنده قربانی در تمامی شهر ها بیان خواهیم کرد.

گوسفند زنده قربانی برای عید قربان

گوسفند زنده قربانی برای عید قربان

چرا باید خرید گوسفند زنده قربانی انجام دهیم؟

قربانی کردن گوسفند را در مراسم های مختلف می توان یکی از قدیمی ترین مراسم ها دانست، خانواده های بسیار زیادی در ایران و دیگر کشور های اسلامی به دلیل به دنیا آمدن یک نوزاد جدید در خانواده و همچنین به دلیل عید قربان یک گوسفند را قربانی می کنند، با توجه به اینکه عید قربان امسال نیز بسیار نزدیک میباشد، نکات مهم خرید گوسفند زنده قربانی در عید قربان 1400 نیز ضروری است.

خرید گوسفند زنده قربانی

خرید گوسفند زنده قربانی

خرید گوسفند زنده قربانی:

شما می توانید گوسفند زنده قربانی خود را از دام های بسیاری خریداری کنید، اما مسلما یکی از مهم ترین نکات مهم خرید گوسفند زنده قربانی در عید قربان 1400، خرید کردن از بهترین دام است زیرا می تواند ضامن دریافت یک گوسفند کاملا طبیعی و ارگانیک برای شما باشد، زیرا امروزه بسیاری از دام ها از تغذیه نامناسب برای رشد مانند هورمون های مختلف استفاده می کنند، همچنین پیشنهاد می کنیم همراه با خرید گوسفند زنده قربانی از یک قصاب نیز بهره بگیرید تا در محل مورد نظر برای قربانی را انجام دهد.

مطالب پرطرفدار را از دست ندهید

تعیین قیمت از مهم ترین نکات مهم خرید گوسفند زنده قربانی در عید قربان 1400

تعیین قیمت درست و دقیق را همانطور که بیان شد می توان از مهم ترین نکات مورد نظر تلقی کرد، زیرا در عید قربان به دلیل اجبار در خرید گوسفند توسط شهروندان، بسیاری از دامداران قیمت گوسفند های خود را بالا خواهند برد.

به صورت کلی در عید قربان سال 1400 قیمت خرید گوسفند قربانی زنده از کیلویی 47000 هزار تومان تا 51000 هزار تومان می باشد، که در شهر های مختلف می تواند متغیر باشد، در این قسمت قیمت خرید گوسفند به ازای هر کیلو در شهر های مختلف برای شما عزیزان بیان شده است.

استان تهران: 47000 هزار تومان

استان یزد: 47500 تومان

استان اصفهان: 46500 تومان

استان فارس: 46000 هزار تومان

استان سیستان بلوچستان: 50000 هزار تومان

استان مرکزی: 43000 هزار تومان

استان قم:44000 هزار تومان

استان همدان: 44000 هزار تومان

استان لرستان:48000 هزار تومان

قیمت گوسفند زنده قربانی

قیمت گوسفند زنده قربانی

نکات مهم خرید گوسفند زنده قربانی در عید قربان 1400:

سالم بودن یک گوسفند:

یکی از مهم ترین نکات مهم خرید گوسفند زنده قربانی در عید قربان 1400 این است که به نشانه های یک گوسفند سالم برای خرید گوسفند زنده قربانی دقت کنید، ممکن است گوسفندی که شما برای خرید انتخاب می کنید دارای بیماری باشد و تمامی افرادی که گوشت این گوسفند را می خورند بیمار شوند، در حدود 90% مواقع بیماری گوسفندان در گوشت آنها ذخیره می شود به همین دلیل شما باید سالم بودن یک گوسفند را هدف اصلی خود در انتخاب قرار دهید.

چگونه از سلامت یک گوسفند اطلاع پیدا کنیم؟

اطلاع از سلامت یک گوسفند توسط دامداران و کشاورزان آسان است اما برای شهروندان عادی سخت می باشد به همین دلیل پیشنهاد می شود که از یک دامپزشک در خرید گوسفند کمک بگیرید اما اگر به دامپزشک دسترسی ندارید به موارد زیر حتما توجه کنید.

اطمینان از سلامت گوسفند قربانی برای عید قربان

اطمینان از سلامت گوسفند قربانی برای عید قربان

1 ــ گوسفند سالم در حالت عادی در حال نشخوار می باشد و هیچگونه مشکلی برای نشخوار نخواهد داشت، در صورتی که گوسفند مورد نظر در نشخوار دارای مشکل بود حتما دارای بیماری می باشد.

2 ــ چشم های یک گوسفند 90 % مواقع نمایان کننده سلامت او است، درصورتی که چشم های یک گوسفند سالم و شفاف باشد مسلما دارای هیچ گونه حالت غیر عادی نمی باشد و بیماری ندارد.

3 ــ پشم های یک گوسفند یکی دیگر از نمایان کننده بیماری گوسفند است، گوسفند نباید در پشم های خود کچلی داشته باشد و در حالت پشم ها باید یکنواختی در تمامی بدن نمایش داده شود.

4 ــ هنگام قربانی گوسفند، گوشت گوسفند باید به صورت کامل قرمز باشد، هر گونه کبودی یا سفید شدگی در سطح گوشت گوسفند می تواند نمایانگر بیماری در گوشت گوسفند باشد.

5 ــ دهان و بینی گوسفند نباید دارای مخاط باشد.

اطلاع از سلامت گوسفند

چگونگی اطلاع از سلامت گوسفند

آیا می دانستید گوسفندان از نژاد های مختلف تشکیل شده اند؟

قابل ذکر است که یکی از نکات مهم خرید گوسفند زنده قربانی در عید قربان 1400 نژاد گوسفند می باشد، بیشتر شهروندان تصور دارند که تمامی گوسفند ها با هم تفاوتی ندارند درصورتی که گوسفندان از نژاد های مختلفی ایجاد شده اند و یکی از مهم ترین معیار های تعیین قیمت برای گوسفندان، نژاد گوسفند می باشد.

انواع نژاد های گوسفندان:

گوسفندان افشاری:

گوسفندان افشاری در بخش های غرب کشور با درصد بالایی دیده می شوند و در دیگر نواحی کشور نمی توان از آنها پیدا کرد، این نمونه گوسفندان بسیار سنگین و دنبه دار هستند اما از ویژگی اصلی این نمونه گوسفندان می توان به رشد سریع آنها اشاره کرد و قیمت هر کیلو 44500 فروخته می شوند، شما می توانید برای خرید گوسفند زنده قربانی ، یک گوسفند کوچک را یک ماه قبل به قیمت بسیار پایین خریداری کنید و بزرگ کنید.

گوسفندان شاروله:

افرادی که به نکات مهم خرید گوسفند زنده قربانی در عید قربان 1400 توجه بالایی دارند باید اطلاع داشته باشند که گوسفند شاروله از بهترین گوسفندان برای قربانی می باشد زیرا لاشه بسیار سنگینی و مناسبی تشکیل شده از چربی بسیار پایین است، لاشه این گوسفندان در 90% مواقع به بیشتر از 350 کیلو گرم میرسد درصورتی که از قیمت پایینی برخوردار است.

از همراهی شما برای مطالعه این متن سپاسگزاریم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۰۴
alivesheep alivesheep

گوسفند زنده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی