فروش اینترنتی گوسفند زنده نمونه

فروش اینترنتی گوسفند

فروش اینترنتی گوسفند زنده نمونه

فروش اینترنتی گوسفند


بازاریابی اینترنتی
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور ترکیه
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور آنتالیا
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

قیمت بلیط هواپیما
بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی
www.Trip.ir

خرید گوسفند زنده
خرید و فروش گوسفند زنده
www.alivesheep.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۰۳ ب.ظ

قیمت نژاد های مختلف گوسفند زنده

گوسفندان دارای نژاد های مختلف هستند. برای خرید گوسفند می توانید نژادش را مشخص کرده و سپس اقدام به خرید نمایید قیمت نژاد گوسفند اغلب از سه میلیون تومان آغاز می شود. یکی از عواملی که بر قیمت خرید گوسفند تاثیر می گذارد، نژاد گوسفند می باشد. گوسفند زنده همواره در همه جا می تواند رشد و نمود کند. لذا شرایط نگهداری از نژاد های مختلف گوسفند اغلب یکسان است. از قیمت نژاد گوسفند می توانید در بخش زیر مطلع شوید.

قیمت نژاد های مختلف گوسفند زنده

نژاد های مختلف گوسفند زنده نیز در ایران وجود دارد. از جمله نژادهای مختلف گوسفند زنده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

گوسفند های نژاد زایشی و گوشتی

از جمله گوسفند هایی که گوشتی و زایشی هستند می توان به نژاد روسی، گوسفند رومانف اشاره کرد. این گوسفند زادگاه اصلی اش دره های ولگا است و از بهترین نژاد گوسفندان برای پرورش گوسفند و درآمد است. قیمت نژاد گوسفند زنده زایشی معمولا از سه میلیون تومان تا پانزده میلیون تومان است. گوسفند رومانف روسی دو قلو زا است و حتی تا نه قلو هم مشاهده شده است. گوسفند رومانف در همه فصول سال جفت گیری می کند.

گوسفند زنده

گوسفند نژاد پشمی

از جمله گوسفند های نژاد پشمی که مناسب برای دامداری است می توان به گوسفند نژاد مرینوس اشاره کرد. این گوسفند دارای غریزه جنسی بالا است. می تواند در چراهای کم علف نیز به خوبی تغذیه کند. گوسفند مرینوس از جمله گوسفند های پشمی اسپانیایی است. گوسفند مرینوس دارای پشمی بسیار زیاد است که قطر آن به بیست و چهار میکرو متر می رسد. هر ساله رشد پشم گوسفند مرینوس به چهار و نیم تا شش و نیم سانتی متر می رسد. رسیدگی به گوسفند مرینوس و چیدن پشم های آن در هر سال یک بار انجام می شود. اگر رسیدگی به موقع گوسفند انجام نشود باعث گرما، نابینایی و استرس می شود. قیمت انواع نژاد گوسفند زنده مرینوس معمولا از سه میلیون تا دوازده میلیون تومان است. بیماری که گوسفند مرینوس می تواند بگیرد وجود دو کرم در مجرای سینوسی است و نوعی انگل در گوارش این گوسفند وجود دارد. خرید گوسفند مرینوس در ایران انجام می شود.

نژادهای گوسفند زنده

گوسفند نژاد فنلاندی

نژاد گوسفند فنلاندی از کشور فنلاند است و دست و پا و پشم و گوش های آن سفید است. قدرت بقای بالایی داشته و برای نگهداری بسیار مناسب است. این نژاد گوسفند کلا بدون شاخ است و پشم هایی با زیری متوسط تولید می کند. قیمت نژاد گوسفند فنلاندی از دو میلیون تومان تا چهارده میلیون تومان است.این گوسفند اغلب جثه کوچکی دارد و نرخ بره زایی بالایی دارد.

گوسفند آسیایی قره گل

نژاد این گوسفند به آسیا باز می گردد. گوسفند قره گل در ابتدا در غرب ترکستان یافت شده بود. پیدایش این گوسفند به سالیان درازی باز می گردد. اگر می خواهید یک گوسفند با چند کارایی داشته باشید می توانید از گوسفند قره گل آسیایی استفاده کنید. این گوسفند امکان شیر دهی، تولید پشم، تولید گوشت را دارد و نژاد مناسبی برای دامداری است. قیمت نژاد گوسفند قره گل کمی گران است و از چهار میلیون تومان تا پانزده میلیون تومان است. قیمت نژاد مختلف گوسفند در ایران اغلب از سه میلیون تومان شروع می شود.

گله گوسفند زنده

گوسفند افشاری

بهترین نژاد گوسفند ایرانی است. رنگش قهوه ای است و به عنوان گوسفند گوشتی یک انتخاب فوق العاده است. این گوسفند امکان تولید شیر پرچرب، پشم و گوشت را دارد. دارای قدرت بدنی بالایی است و می تواند کوه پیمایی کند و فاصله های زیادی را برود. برای پرورش این گوسفند نیاز به محیط بزرگی است. قیمت نژاد گوسفند افشاری متغیر است و از سه میلیون تومان شروع می شود. گوسفند افشار قابلیت بره زایی نیز دارد. گوسفند افشاری مقاومت بالایی در برابر انگل داخلی و خارجی دارد. گوسفند افشاری میتواند بازده اقتصادی بسیار خوبی داشته باشید. با توجه به اینکه گوسفند افشاری امکان چند قلو زایی را دارد می تواند سه بره را شیر بدهد. گوسفند افشاری دارای چربی کمتری است. شایان ذکر است طرح اصلاح نژادی روی این گوسفند انجام شده است. بنابراین می توان تولیدات آن را بومی سازی کرد. قیمت خرید گوسفند افشاری با توجه به محصولاتی که این گوسفند تولید می کند بسیار ناچیز است و انتخاب مناسبی برای دامداری سنتی و صنعتی می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۰۳
alivesheep alivesheep