فروش اینترنتی گوسفند زنده نمونه

فروش اینترنتی گوسفند

فروش اینترنتی گوسفند زنده نمونه

فروش اینترنتی گوسفند


بازاریابی اینترنتی
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور ترکیه
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور آنتالیا
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

قیمت بلیط هواپیما
بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی
www.Trip.ir

خرید گوسفند زنده
خرید و فروش گوسفند زنده
www.alivesheep.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۰۴ ب.ظ

مصرف گوشت گوسفند چه مزایایی دارد ؟

گوسفند در سن های مختلف نام های متفاوتی به خود می گیرد . مثلا زمانی که گوسفند در سن زیر 12 ماه باشد نام بره به خود میگیرد . در زمان خرید گوسفند زنده باید به سن گوسفند توجه کرد . گوشت گوسفند از بهترین و لذیذترین گوشت ها است که می توان در اکثر غذاها از آن استفاده کرد . گوشت گوسفند شامل درصد بالای امگا 3 است . محققان دریافته اند که امگا 3 در روند درمان میگرن، تنش های عصبی و افسردگی و استرس تاثیر مثبتی دارد  به این صورت که اگر به بیماران مبتلا به میگرن روزانه 2 گرم امگا 3 خالص داده شود می توانند میگرن خود را کنترل کنند .

هر کدام از قسمت های گوشت گوسفند قیمت های متفاوتی دارد مثلا قسمت فیله و دنده گوسفند را می توان گرانترین قسمت های گوشت گوسفند نامید و قسمت تقریبا ارزان قیمت گوشت گوسفند را شانه می نامند که می تواند جایگزین مناسبی برای ران گوسفند باشد . گوشت شانه سرشار از ویتامین های گروه ب است که دارای ارزش غذایی بسیار زیادی است که هضم آن بسیار سریع و راحت است  . چربی موجود در گوشت گوسفند بسیار بالاتر از بقیه گوشت هاست اما چربی آن را می توان در دسته چربی های مفید قرار داد . اما با وجود قصابان ماهری که امروزه وجود دارند و توانایی برش و جدا کردن چربی های اضافی را از گوشت می گیرند، می توانید با خیال راحت تری به استفاده از این گوشت پرداخت .

گوشت گوسفند خاصیت های زیادی دارد که می توان از آن میان موارد زیر را بر شمرد :

ویتامین B12 که باعث تولید گلبول های قرمز در بدن است و مانع از بروز کم خونی در افراد می شود .

ویتامین B2 که برای حفظ و نگهداری بافت های بدن بسیار لازم و ضروری است . ویتامین ب2 می تواند کمک بسیار زیادی به تجزیه شدن چربی، کربوهیدرات و پروتئین ها داشته باشد .

درصد پروتئین بالا

از عامل های اصلی برای زندگی ما پروتئین است و همه ما برای ادامه زندگی به پروتئین لازم داریم، همچنین برای کارکرد درست روزانه مغز باید به طور روزانه پروتئین دریافت کنیم .

همچنین در گوشت گوسفند منبع غنی از فسفر است . به بیان دیگر هر کجا که پروتئین وجود دارد می توان به دنبال فسفر زیادی در آنجا بود . فسفر دارای خاصیت فراوانی برای بدن انسان است که از آن جمله می توان به رشد موها اشاره کرد، همچنین می تواند نقش ترمیمی در بدن داشته باشد و نیز یک عنصر اساسی برای سلامت دندان هاست .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۷ ، ۱۸:۰۴
alivesheep alivesheep